Tämä päivä on mennyt siivoillessa (teen siis muutakin kuin vain aamusta iltaan askartelen tai käsitöiden parissa aikaani vietän!).  Korkea aika olikin jo lajitella ja järjestellä tavaroita, varsinkin pölyjä putsata pois! Kevätaika on aina armotonta, silloin pienimmätkin pölyisyydet näkyvät heti auringon valossa. Järjestelin askartelu- ja lankalaatikkonikin ja muun järjestelyn ohessa löytyi lisää mun possuja.

410700.jpg
Tämän taisin saada 30-vuotta täytettyäni. Mulla on oikeestikin silmälasit...;)

410704.jpg
Punaviiniä, pari-kolme vuotta sitten jo joululahjaksi sain. Avaamaton, eihän tätä nyt malta...

410705.jpg
Todisteena avaamattomuudesta eli korkki on paikalla edelleen! On korkkikin possujen kuvilla koristeltu!

410694.jpg
Siskolta sain eilen myös serviettejä. Näistä possuista on pakko ideoida jotain kokoelmaani...

410697.jpg
...ovat niin söpöjä! Mä olen kyllä aina tykännyt, suorastaan rakastanut, lehmiä. Mutta minkäs sille teen, että sika olen kiinalaisessa horoskoopissa. Voishan tämän kokoelman rinnalla alkaa lehmäjuttujakin keräilemään, mutta ei riitä tila;)