Aikaisemmin jo kirjoitinkin siitä, että lähistöltä kaadetaan metsää pois. Eilen se sitten iltapäivällä alkoi eli metsäkone tuli runtelemaan metsiin! Ja jurnutti siellä vielä kahdelta yöllä ja taisi olla vielä kahden jälkeenkin. Tuli uniinkin (sen mitä pystyi heräilyiltä ja kuuntelulta nukkumaan). Kai tollasillakin hommilla jotku järkevät ajat pitäis olla, varsinkin kun tullaan ihmisten nurkkiin sahailemaan. OLEN KIUKKUINEN!!
Ymmärtäisin, jos olis kaadettu nätisti huonokuntoisempia puita pois ja harvennettu vaan. Sellaiset metsät on kauniita, kun on harvennettu ja siistitty metsäpohjaa, mutta metsäkone tekee todella rumaa jälkeä. Mulla ei ole VIELÄ muuta kuin yksi kuva minkä ehdin nopeesti tänään valoisaan aikaan ottamaan ennen tytön viemistä viulutunnille:

252167.jpg
Himmee kuva, ikkunasta otettu, mutta en viitsinyt mennä ulos kuvaamaan. Parin päivän sisällä käyn ottamassa kuvia, jos olen ennen pimeää kotona. Eiks olekin nättiä??
Tuulikin sopivasti voimistui nyt illalla ja tietää toi kaataminen sitäkin, että tuulet puhaltavat vastaisuudessa voimakkaammin, kun ei ole puita enää ympäristössä suojaamassa joka puolelta.
Täytyy varmaan kaadattaa oma (miehen) metsäkin pois, sehän tuntuu niin muodissa nykyään olevan!

Iloisempi asia tälle päivälle on se, että virkkaamani "koru" on tänään mennyt Möhönasulle
perille. Oli vaikea keksiä mitään erikoisempaa, kun ei ollut oikein luova kausi menossa. Kaikenlisäksi aika kävi vähiin, kun työn piti olla valmis 31.10.

252173.jpg
Perhonen-rintakoru. Keksin perhoseen lisäkoristelun eli kultalankaa siipiin (ei näy kuvassa) ja helmiä. Kunnon rintaneulaa en ehtinyt mistään hankkimaan, netissä olisi ollut jossain liikkeessä, mutta tilaus ei olisi ehtinyt tulemaan. Siksi tylsästi hakaneulakiinnitteinen.

252177.jpg
Perhosen värisävyt ei ole oikein kohdallaan tässä kuvassa.

Eilen sain viikonloppuna aloittamani lahjan valmiiksi. Mulla alkaa Loistotähdet loppumaan, kun olen niitä lahjaksi antanut. Ja mun kun piti Loistotähdistä tehdä päiväpeite!

252169.jpg

Kone runnoo metsässä edelleen! Ja mulla on verenpaineet tapissa!!